wtorek, 5 lutego 2013

With EMMA WYTWÓRNIA MODY

W dzisiejszym poście główną rolę odgrywa kardigan od EMMA WYTWÓRNIA MODY.
Piękny materiał, szczerze mówiąc, jak wybierałam kolor kardiganu nie byłam przekonana co do takich  rzeczy, teraz jestem przekonana w 100%, że to element garderoby, jaki każda z kobiet powinna posiadać wśród swoich ubrań :) Uwielbiam chabrowy/kobaltowy kolor, więc inny nie wchodził w grę, w tym przypadku połączenie z bielą jest niezastąpione :) Zakrywa to co niepotrzebne, uwydatnia to co trzeba, dodatkowo wydłuża sylwetkę :)  Sprawdźcie sami :)
















Biała Koszulka : H&M 
Spodnie: Top Secret 
Buty : Buu.pl


W razie pytań, zapraszam na moją stronę na Facebooku :) 

17 komentarzy:

  1. Hej Emilo, Twoje kształty są bardzo kobiece i ponętne. Kiedy wstawisz zdjęcia z nowej sesji, bo aż nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam, tylko nie Emilo! Działa to na mnie jak płachta na byka! :)
    Zdjęcia z nowej sesji będą za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam pytanie ;d czy stabilne są te czarne botki? są śliczne ale troszkę przeraża mnie ich platforma ;d nie chciałabym w nich się wywalić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasada jest taka, im większa platforma i grubszy obcas, tym bardziej butki są stabilniejsze :) Nie wywalisz się w nich na 100%, są stabilne i wygodne:) No i nie są tak bardzo ciężkie, jak mogą się wydawać, Buziaki! :*

      Usuń
  4. Kochana, jesteś niesamowita! Cały twój blog przepełniony jest masą ciepła, aż buzia mi się uśmiecha, odwiedzając go! Jesteś prześliczna i do tego inteligentna, dążysz do tego, aby twoje marzenia spełniły się, nie straszne dla ciebie wszelkie przeciwności, to jest naprawdę godne podziwu i bardzo rzadkie. Jesteś dla nas wszystkich prawdziwym wzorem do naśladowania! :) Życzę Ci masy sukcesów w modelingu jak i w życiu prywatnym, bo w pełni na to zasługujesz. Ślę buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilko, a co polecasz na zakrycie blizny na twarzy? Jak mogłabym ją zakamuflować, chociaż trochę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy Kochana, co to za blizna, możesz określić ? :)

      Usuń
  6. Dość stara, po ugryzieniu psa, ale niezbyt duża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Emilka :D Strasznie mi sie podobają Twoja ubrania, zajebiście w nich wyglądasz :D I zwracam się do Ciebie z pytaniem czy możesz mi wymienić kilka sklepów, w których kupujesz? Mieszkam w Poznaniu i też mam większy niż przeciętne, rozmiar ubrań, ale jedyne sklepy, które odwiedzam to C&A i H&M, w C&A zawsze znajdę coś dla siebie, a H&M to różnie. ;) do innych nawet nie chce wchodzić, bo mam cykora, że nie będzie mojego rozmiaru 44 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę to zazwyczaj pod każdym postem :) H&M, Takko, C&A, RESERVED <3, Cubus, Top Secret, Vero Moda, Camaieu, Diverse, New Look, New Yorker, Orsay, Promod :) To takie najczęściej odwiedzane przeze mnie sklepy, no i oczywiście net:D Tutaj jest dużo perełek. :)

      Usuń
    2. Wybacz, jeszcze nie doczytałam każdej notki ;) Ale dziękuję bardzo za cenne informacje :)

      Usuń
  8. Te buty skracają i pogrubiają opytcznie nogi, ale pięknie Ci w tym kobaltowym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć, każdy but, który nie jest wycięty, skróci Ci nogę :) Dziękuję:)

      Usuń
  9. Piękna modelka i piękne zdjęcia...ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem jedno 'wow':)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz jeszcze