sobota, 28 września 2013

Sexy Black & Flawless White

      Jest sobota, siedząc grzecznie pod wdzięcznie różowym kocykiem, słuchając TheXX - którzy nagrywają muzę- jak ja to mówię- 'do kochania', postanowiłam wreszcie wstawić kolejny miażdżący zakompleksione, zazdrosne panny post :) Ale ze mnie zadziora, chociaż.. Ja lubię być zadziorną zołzą..

       Tytuł mówi wszystko, wiadomo czego można się spodziewać.. Przede wszystkim połączenia czerni z bielą i oczywiście z jakimś pazurem - tutaj, będą to buty.. Do dzieła! 



     Przeglądając te zdjęcia, zauważyłam, że przy większości stylizacji mam rozpuszczone włosy, zmienię to.. Ale następnym razem..
Makijaż - Całkiem neutralnie, mocniejszym akcentem są tutaj oczy, odcienie brązu całkiem spoko podkreślają moje niebieskie oczy, przyjrzyjcie się kiedyś na żywo.. hihi.





           Zdecydowanie, nie ma wątpliwości, że mam uda i biodra wybornie wspaniałe - czarne legginsy i szpilki dla twardzielek fajnie z nimi współpracują. Apropo - lubię swoje uda, bo przecież Wy takich nie macie, a jak macie, to też je polubcie.. To jakby droga po sukces - polub siebie, a świat polubi Ciebie... O losie! Nie czuję, że rymuję..








            Bluzka to właściwie tunika, zdecydowanie moja ulubiona.. koronka, to jest to co kocham, w każdej postaci.. Jest pięknie szyta, cudowna.. Podobno całkiem spoko mi w białym, więc zaszalałam i kupiłam białą bluzkę. Nie żałuję ani troszkę, ponieważ ogólnie rzecz biorąc, zaostrzając trochę tą stylizację - spokojnie można iść tak do klubu i rwać 98% facetów.. Tak.. Pewnie myślisz, czemu 98? Bo pozostałe 2 % ma 3 dzieci, żonę, kota, psa i zasadzenie dębu w planach..
         Postanowiłam nie ' krzyczeć' biżuterią, więc skromnie, aczkolwiek kolce muszą być... 








W razie, jakby zrobiło się zimno - płaszczyk. 
Uwielbiam go, za tą wyjątkowość i klasykę, ponadto nie ma co się oszukiwać - wyglądam w nim konkretnie. Tak teraz mogę iść na spacer, z przystojniakiem, trochę wrednym, trochę zadziornym, trochę spokojnym i trochę szalonym. Mmm, przydałaby się taka mieszanka.. Ale dobra dobra, bo odbiegam od tematu.











Tunika - H&M
Legginsy C&A
Płaszczyk C&A
Buty  buu.pl
Biżu - House

         Ogólnie rzecz biorąc, stylizacja wyjątkowo klasyczna, ale efektowna.. 

         Ktoś mi ostatnio zarzucił kontrowersyjność - co we mnie jest takiego? Lubię siebie,a wielu z Was tego nie potrafi, właśnie dlatego tu wchodzicie i właśnie dlatego mi zazdrościcie.
A Ludzie, którzy odwiedzają bloga bo go lubią, zaczynają akceptować siebie, zwracają większą uwagę do dopasowania stylizacji do figury - i co? W sumie wspólnie odnosimy sukces, a to wskazane. ;- ) 

       Jest jeszcze coś, o czym koniecznie chciałam Wam dziś powiedzieć... 

Krągłe babki są seksi, bo przecież Prawdziwe Kobiety Mają Krągłości, niestety wiele kobiet nie dba o to, by te krągłości należycie prezentować, zmieńmy to, bądźmy kocurami! 

     Buziaki moi najwspanialsi :*


15 komentarzy:

  1. Też mam taka tunikę z H&M i bardzo ją lubię, też mam takie biodra i bardzo je lubię, mam jeszcze brzuch ciążowy zaawansowany u też go lubię :)
    Płaszczyka zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze znów Cię widzieć ;) Tunika <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Piękny płaszczyk- konkret na każdą okazję, nie tylko na spacer z przystojniakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem szczuplutka i mam spore biodra oraz uda. Zawsze bałam się wyjść w legginsach bo twierdziłam, że niepotrzebnie będę jeszcze bardziej zwracała uwagę na tę część którą chcę zakryć, ale patrząc na Twoją stylizacje sama muszę koniecznie wypróbować podobny zestaw ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba za wysoko się cenisz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie sądze :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. A nawet jeśli to niech się ceni, co jej szkodzi! ;-)

      Usuń
  6. Super stylizacja :) Świetna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś taka śliczna i naturalna. Serdecznie pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. z przyjemnością oglądam takie blogi :)
    swoje ciało zaakceptowałam już jakiś czas temu i choć niektórym się to nie podoba- ja się dla kogoś nie zmienię :)
    Uważam,że nawet XL-ki mogą ubierać to,co chcą, pod warunkiem,że jest to dobrze dobrane.. legginsy uwielbiam,ale ostatnio zaryzykowałam ze spodniami-jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie :) Będzie mi miło jesli napiszesz,co sądzisz o moim zestawie ;)
    pozdrawiam,Karina

    OdpowiedzUsuń
  9. Woo, ale masz śliczną bluzeczkę! No i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Uwielbiam zestawy black&white. Masz śliczne rysy twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że wyglądasz świetnie. Nie trzeba być chudziną, żeby wyglądać jak modelka pierwszej klasy. Ubrania leżą na Tobie świetnie. Osobiście nie przepadam za ćwiekami, ale za to makijaż... Bajka. W każdym poście masz tak perfekcyjnie zrobiony makijaż, że mnie skręca. Nie potrafię tak! :( Ale trening najważniejszy, będą dążyć do ideału ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie weź oddech. Chociaż tak naprawdę, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz jeszcze