niedziela, 16 lutego 2014

Cała prawda o Oriflame.

Dzisiaj postanowiłam zgłębić Wam małą ' niby ' tajemnicę, odnośnie katalogowej marki kosmetyków jaką jest Oriflame. 
Zapewne większość z Was wie na czym polegają zakupy u konsultantek wszelkich  katalogowych firm. Wiem jednak też, że w znacznej większości nie podoba Wam się fakt, że same dokonując zakupów u konsultantki płacicie aż 30% marży. 





Warto abyście wiedziały, że spokojnie same możecie zamawiać kosmetyki dla siebie,rodziny i  przyjaciół dalszych i bliższych. Najfajniejsze jest to, że nie wymaga to od Was żadnego wkładu finansowego. Jedyną rzeczą, którą musisz zrobić jest dołączenie do klubu Oriflame - wtedy możecie zamawiać kosmetyki w cenach hurtowych, bez nieprzyjemnej marży.



Oczywiście to nie jeden plus dla Klubowiczki Oriflame, poza brakiem marży Klubowiczka ma również inne przywileje! Z racji tego, że dla marki Oriflame każda Klubowiczka jest wyjątkowa, dołączając do klubu macie dostęp również do wielu promocji i wyprzedaży, dzięki czemu możecie nabywać kosmetyki dosłownie za bezcen!! Ponadto, Klubowiczka 'na dzień dobry' dostaje zestaw próbek oraz nagrody za samą chęć dołączenia do klubu.



Czytasz czytasz i myślisz, że coś musi być tutaj nie tak.Otóż nie. Jedyną rzeczą, która warto również poznać są zasady przesyłki:
Każdy kosmetyk ma swoje punkty, przy 80 PP - na co nie potrzeba wiele <!!> - Przesyłka jest gratis. 


Jeśli masz mniej niż 80 PP za przesyłkę płacisz 9.90 zł 




Jak zostać Klubowiczką Oriflame?
Wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się   >>TUTAJ<<



A Wy co sądzicie o Oriflame? Już niedługo recenzja kosmetyków ze zdjęć!
Czekam na komentarze!




8 komentarzy:

  1. Skusiłaś mnie do bycia konsultantką Oriflame. Chociaż nie wiem czy oderwę się od Avon'u. Tu i tam są niezłe promocje chociaż w Avonie niektóre kosmetyki to totalna porażka. Czekam na recenzje kosmetyków! A po za tym Candy fajnie, że jesteś tutaj. Cieszę się, że Cię poznałam (chociaż nigdy na oczy Ciebie nie widziałam!) Wydajesz się bardzo miłą i sympatyczną osóbką. A przede wszystkim lubię Cię za to, że z przyjemnością robisz to co kochasz, to co sprawia Ci wielką frajdę. Ah, no i Twoje konkursy! Ile razy ja już wzięłam w nich udział.. ile razy miałam nadzieje, że zgarnę tą duużą paletę od Lenka Cosmetics. Jednak, jeśli takie rozdania będziesz jeszcze prowadzić to będę walczyła o nią jak lwica! :D
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam dużo młodsza też bawiłam się w AVON, teraz nie mam czasu :(
      Baardzo dziękuję za miłe słowa, kolejne rozdania będą na bank! :)

      Usuń
  2. pewnie sama jestes konsultantka wiec namawiasz :P
    fakt wstapienie do klubu niesie jakies korzysci,ale kosmetyki katalogowe najtaniej to mam na allegro :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, nie jestem konsultantką, nikogo nie namawiam i nie zmuszam, piszę tylko JAK JEST :)

      Usuń
  3. ja ubóstwiam ten tusz du rzęs, do kresek był całkiem, całkiem ale coś mi nie pasowało, już nie pamiętam..
    Ponad roczna konsultantka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, ale nigdy nie chciało mi się być konsultantką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle że trzeba zamawiać regularnie bo inaczej wypiszą Cię z klubu. więc jak ktoś kupuje mało albo rzadko to się nie opłaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie trzeba zamawiać regularnie, wystarczy raz na 17 katalogów aby odnowić członkostwo w klubie oriflame

      Usuń

Zobacz jeszcze