niedziela, 3 lutego 2013

NudeMagic.

Po zebraniu wszystkich sił i motywacji wreszcie mogę dodać typowo blogerski post :) Wiadomo, trzeba być wyrozumiałym, bo ja zaczynam przecież, no ale myślę,że nie jest źle. Bardzo przydała mi się pomoc moich ukochanych sąsiadek, Anitki i Oliwii Kapela, przy czym Oliwia robiła zdjęcia, a Anitka asystowała. Dawno nie nosiłam spódniczki, więc postanowiłam jakoś ją wkomponować w stylizacje, choć prawdopodobnie była 'gwoździem programu' . Co do konkursu, w którym można wygrać butki, tak, rozpoczniemy go dziisiaj, jednak mam do dodania jeszcze dwa wpisy! :) Do tej stylizacji wykorzystałam oczywiście buty, ze sklepu, który będzie głównym sponsorem konkursu. Opis poniżej! Buziaki! :* 










Buty : buu.pl,
 Biżuteria : Bijou Brigitte,
 Sweterek : Stradivarius ,
Spódnica : Top Secret, 
Kopertówka : Brit Style



Ps. Wczoraj byłam na sesji zdjęciowej, wieczorem padałam na twarz, nie nie, to nie jest dziwne, sesje to prawdziwe pochłaniacze ludzkiej energii, i trochę za późno się obudziłam, żeby zrobić Wam zdjęcia, coś jakby backstage z sesji, więc zrobiłam już przy składaniu sprzętu no i z podróży :) Tak więc, do notki dwie fotki gratis! :) 




2 komentarze:

Zobacz jeszcze