niedziela, 23 lutego 2014

Bielenda CC Cream - czyli jak udoskonalić wygląd skóry.


Skóra jest naszą wizytówką, czymś co zdecydowanie powinno zachwycać, warto więc o nią dbać. Ja nigdy nie byłam zadowolona ze skóry swoich ramion, w związku z niedoborem wit. K mam na nich plamki i przebarwienia, ale znalazłam sposób na piękną skórę. Podejrzewam, że sama ' z siebie' nie kupiłabym tego kremu, nie wierząc w jego cudotwórstwo. Dostałam go w walentynkowym ShinyBoxie no i oszalałam..







Produkt Bielenda Color Control Cream to krem który z minuty na minutę poprawi wygląd naszej skóry. Przytaczając wiadomości z opakowania:' udoskonala wygląd skóry, maskuje niedoskonałości, neutralizuje zaczerwienienia i 'pajączki', dodaje satynowego blasku'

Szczerze mówiąc rzadko kiedy zgadzam się z tym, co piszą na opakowaniu produktu, ale tutaj przyznaję pełną rację chyląc czoła. 


'10 korzyści dla skóry':

1. Maskuje niedoskonałości : pajączki, przebarwienia, siniaki i blizny - co do tych blizn, u mnie nie dał rady.
2. Neutralizuje zaczerwienienia.
3. Tonuje i ujednolica koloryt skóry.
4. Dodaje satynowego blasku. 

5. Rozświetla i energizuje skórę. 
6. Intensywnie nawilża przez 24h
7. Idealnie wygładza i ujędrnia ciało.
8. Nadaje ciału piękny i zdrowy wygląd. 
9.Poprawia kondycję skóry.
10. Zawiera naturalny filtr UV.

Zawiera; 
Kwas hialuronowy, koenzym Q10, masło kakaowe i witaminę E. 




Z początku wydawać się może, że jest to ' podkład ' do ciała - dla mnie to za duże słowo. Krem ma lekką formułę, idealny jest dla każdego rodzaju karnacji, więc nie nazwałabym go podkładem. 

Pojemność : 175 ml
Cena ok 20 / 30 ,-

Moje plusy:
~Pięknie pachnie.
~Lekka formuła łatwy w rozprowadzaniu.
~Nie brudzi.
~Rozświetla i nawilża skórę
~Faktycznie poprawia jej wygląd
~Pięknie się mieni. 
~Cena
~Ładne opakowanie.
~Pięknie się mieni.

Minusy: 

~Opakowanie - tuba nie jest przemyślaną opcją - krem czasami się wylewa.
~Trwałość.
~Słaba dostępność produktu. 




Używałyście tego, lub jakiegokolwiek innego kremu CC? Jaka jest Wasza opinia na ich temat? Dajcie znać!

A jeśli Wy również chcecie otrzymywać darmowe pudełko z kosmetykami co miesiąc, zapraszam do rejestracji <klik>.






2 komentarze:

Zobacz jeszcze