poniedziałek, 25 lutego 2013

ROZWIĄZANIE KONKURSU

Rozwiązanie konkursu dosłownie cały dzień mnie gnębiło. Tyle pięknych odpowiedzi, tyle sentymentów, tyle miłości i fantastyki w tych Waszych wypowiedziach :)
Wyboru nie dokonywałam sama, pomógł mi wspaniały facet - Łukasz. Miałam okropny dylemat, przysięgam! Dlatego też poprosiłam Was o pomoc na swojej stronie na facebooku. Ale udało się, wybrałam iiii... 

Niesamowicie miło jest mi poinformować, że wybraną przez siebie parę butków zdobywa PAN. Tak, FACET. Mianowicie Pan HUBERT, który pisze tak :
'Hmm są 3 powody:1. Kocham swoją dziewczynę (teraz już narzeczoną) a ona kocha mnie . . . I BUTY!! (odczuwam to mocno po kieszeni)2. W marcu obchodzimy czwartą rocznicę związku :* ... 3. Spłacamy kredyt za wspólne gniazdko miłości, które kosztowało niemało.. Można by się zastanawiać, skąd wiem, że jej się podobają właśnie te buty? Otóż . . . widziałem już ten konkurs - KILKA RAZY nie omieszkała mi jej pokazać na ekranie komputera :] Dlatego też, jak przystało na zakochanego mężczyznę, postanowiłem zawalczyć o te wspaniałe nagrody, bo DZIEWCZYNĘ już upolowałem. :-)' 

Przesłodka misja, przesłodka miłość, przesłodka sytuacja. Cztery lata ze sobą, to kupa czasu, milion prób, wspólnych radości i smutków.. Więc.. Dlaczego nie uszczęśliwić dziewczyny butami? Dodatkowo, oszczędzimy kieszeń Pana Huberta. Życzę dużo dużo szczęscia, liczę na Wasze wspólne zdjęcie, z nagrodą! :)


Druga nagrodzona odpowiedź, to odpowiedź Pani Wandy Skotarczyk. Pani Wanda pisze: 


Drogia CANDY proszę odpowiedz mi na pytanie:czy aby wygrać w Waszym konkursie muszę przejść specjalistyczne badanie? Czy ludzie starsi przed przystąpieniem do waszej zabawy muszą mieć zaświadczenie od specjalistów lekarzy?W czym my jesteśmy gorsi od Was młodych?czy my w swych pragnieniach musimy udawać anonimowych?Może dla innych jestem już niepotrzebna i do niczego,a moje życie nie wróży już nic dobrego.Lecz ja nadal mam swoje pragnieniaTe Buty! Dzięki którym mam coś do powiedzenia.

Oczywiście, każdy ma prawo chodzić w szpilkach, bez względu na wiek :) Właśnie za chęć dbania o siebie i o swój styl, pomimo płynących lat, dostaje Pani ode mnie butki, po to, by czuć się najbardziej kobieco, jak to tylko możliwe. Przecież kobieta jest jak wino:) Całuję i mam nadzieję, że zobaczę Pani zdjęcie z nagrodą :)


Wszystkim SERDECZNIE DZIĘKUJĘ za wszystkie zgłoszenia, chciałabym przyznać więcej nagród, ale nie mam skąd, jestem jednak pewna, że w tym tygodniu ruszy kolejny konkurs :)

Do zwycięzców odezwę się drogą mailową i napiszę na swojej stronie na facebooku. OSTRZEGAM jednak. Jeśli zwycięzca nie odpowie na moją wiadomość, od jutra od 16, bo wtedy wyślę wiadomości, do środy, do godziny 22, będziemy wybierać kolejnych zwycięzców :) Dlaczego tak? Ponieważ czas odbioru nagrody jest ograniczony :)
Przypominam, że GŁÓWNYM SPONSOREM KONKURSU BYŁA STRONA WWW.BUU.PL. 



UŚMIECHAM SIĘ NAJNATURALNIEJ JAK POTRAFIĘ, SKORO JUŻ O TO PROSICIE I ŚLĘ BUZIAKI! CMOK, XOXO! :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz jeszcze