środa, 30 stycznia 2013

Fiolet i błękit.

Dziś, powoli nabierając pędu, błękit w połączeniu z różem przechodzącym we fiolet :)
Nie ma nic prostszego do wykonania, a wygląda dość efektownie :) Oczywiście kolory wybrane przeze mnie można zastąpić dowolnym kolorem według swojego uznania :) Ten makijaż sprawdzi się na imprezie, na letnie spacery, czy zwyczajnie, do zakręconej stylizacji. Pamiętajcie, że nie warto bać się kolorów! One mogą nam tylko pomóc w urozmaicaniu tego szarego życia :). A.. i druga rada, wyznajemy zasadę im mniej, tym lepiej, nie ma co przesadzać, bo wtedy zniszczymy cały efekt :) A teraz krótka instrukcja i zdjęcia :) 



Oko w takiej kombinacji prezentuje się tak: 


 Krótka instrukcja:
Oczywiście jak pisałam w poprzednim poście, najpierw odbywamy cały rytuał związany z ukryciem niedoskonałości na buzi. U mnie ogranicza się to do bazy, korektora pod oczy, podkładu, pudru i rozświetlacza na strefę T i pod oczami.

Użyłam próbki podkładu BIO DETOX ORGANIC od BOURJOIS
Pełnowymiarowy podkład kosztuje około 55zł.
Zachwyciła mnie w nim beztłuszczowa formuła sprawiająca, że pięknie matuje buzię. Matuje, nawilża i chroni, a to to, czego ja oczekuję od podkładu przede wszystkim :) 


Oczywiście Korektor Mineralny AnnaBelle Minerals 
Przeprzeprzekocham go, idealny jest :) Genialnie się rozprowadza, w sumie wszystkim co ma się pod ręką, zaczynając od palców, kończąc na pędzlach :) Będę starać się o kolejny zapas kosmetyków AnnaBelle Minerals 


Rozświetlacz z Avonu, oczywiście INVISIBLE LIGHT. Lubię go, łatwy w aplikacji, daje rade :) 


Po nałożeniu na twarz tych wszystkich magicznych produktów, przychodzi czas na baze pod cienie, moja jest z INGLOTA, jej formuła opiera się na sylikonie, więc nie można z nią przesadzić bo to zadziała tylko na naszą niekorzyść. 
Delikatnie palcem aplikujemy niewielką ilość bazy na powiekę 
Następnie jakiś cień bazujący, może być w odcieniu nude, lub jakiejś bieli, dobrze byłoby, by nie był matowy, ponieważ wtedy makijaż robi się ciężki, warto zawsze rozświetlić czymś spojrzenie. 

Ja do tego makijażu używałam palety ok 88 cieni z LENKA KOSMETIK. 
Paletka ma ładnie napigmentowane cienie, trzeba jej to przyznać :) 



Jak zrobić ten makijaż oka: 

Po nałożeniu cienia bazowego, brązowym cieniem zaznaczamy załamanie górnej powieki, może być dość widocznie, później bierzemy jakiś jaśniutki róż, mogą być to nawet ze 3 odcienie tego różu, od wewnętrznego kącika oka ciągniemy najjaśniejszym różem i tak do drugiego kącika, przyciemniając kolor. Jeśli powieka pokryta jest już różem, możemy rozetrzeć wczesniej zaznaczoną linię załamania powieki. Tym razem na pędzel do rozcierania cieni bierzemy kolor wpadający w fiolet i rozcieramy do wzdłuż linii nałożonego wcześniej brązu. PAMIĘTAJCIE, DOBRZE ROZCIERAJCIE CIENIE, BO WIDOCZNE GRANICE KOLORÓW, NIE WYGLĄDAJĄ ESTETYCZNIE. Jeszcze w zewnętrzny kącik nakładamy odrobinę ciemnego cienia, przyciemniając cały efekt.  
Już przy końcu na dole, przy linii rzęs płaskim pędzelkiem, zaznaczamy linię przy rzęsach, jeśli macie dość duże oczy, możecie pozwolić sobie, na dociągnięcie cienia co wewnętrznego kącika, jednak przy mniejszych oczkach, zatrzymajcie się za tęczówką, wtedy to nie zmniejszy Wam oka :) 

No i na koniec, również płaskim pędzlem pociągnęłam na górnej powiece linię przy samych rzęsach, by wydawało się, że jest ich więcej :)
Do tego tusz, ja użyłam ASTOR PLAY IT BIG, ją również polecam z czystym serduchem :) 


Wracając do twarzy i wykończenia makijażu dostaje nam tylko konturowanie buzi, ja używam do tego pudru brązującego do twarzy z firmy WIBO SUNNY POWDER ( PIĘKNIE PACHNIE! ) 
Na usta tylko balsam z NIVEA! 

Tadam! Gotowe! 



















Jeszcze raz lista użytych kosmetyków : 

BIO DETOX ORGANIC od BOURJOIS
Korektor Mineralny AnnaBelle Minerals
Rozświetlacz AVON 
 INVISIBLE LIGHT
Baza pod cienie INGLOT
Paletka LENKA KOSMETIK
Kredka do brwi 
CHANEL Sculpte Sourcils 
Baza pod makijaż CHANEL, Base Lumiere
Tusz do rzęs ASTOR PLAY IT BIG
Puder brązujący WIBO SUNNY POWDER 


Widzimy się po jutrze! Buziaki! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz jeszcze