wtorek, 28 stycznia 2014

Świat pięknych rzęs. NEICHA


No i masz! Nadeszły czasu w których rzęsy stanowią : po 1 wielki trend, po 2 czasami kluczową rolę w makijażu. Teraz każda dziewczyna czy kobieta pragnie mieć piękne, długie rzęsy. Coraz częściej te rzęsy przedłużamy, ja natomiast po swoich przeżyciach z przedłużaniem rzęs - nie chciałabym mieć więcej nic z tym wspólnego - albo z salonem, który to wykonywał. Nosiłam rzęsy bardzo długo, kiedy jednak przyszło do ściągania, straciłam dużą ilość rzęs... Byłam piekielnie zła, bo kocham mieć piękne rzęsy, a wtedy - chodziłam 'prawie łysa'. Dlatego teraz stawiam na sztuczne rzęsy. Rzesy dobrej marki+ idealny klej = efekt taki, jaki mogłabym sobie wymarzyć, bez straconych swoich 'firanek'. 


Przedstawiam Wam rzęsy NEICHA - wyjątkowe, dające naturalny efekt, pięknie współpracujące z powieką. Już od pierwszego wejrzenia podpasowały mi bardzo! Idealnie wykonane, efektywne, nie teatralne. Czuję, że często będziecie spotykać się z nimi w moich makijażach, tymczasem zobaczcie jak wygląda model 113 na moim oku. 


Model 113 to sztuczne rzęsy, które dają najbardziej naturalny efekt, z wszystkich rzęs, jakie miałam przyjemność już nosić. W związku z tym, że są na przeźroczystej tasiemce, aplikacja nie sprawi problemu nawet tym, którzy nie mają jeszcze zbyt wielkiej wprawy. 





Dla mnie ? Efekt idealny, a Wy co sądzicie?  Do rzęs dostałam również klej, który dla mnie pobił nawet DUO - choć kiedyś myślałam, że nie jest to możliwe.





Ślicznie dziękuję marce NEICHA za uroczą paczkę, makijaże już niebawem. Was zapraszam na stronę internetową http://www.neicha.pl/


5 komentarzy:

  1. Candy - więcej modowych inspiracji w rozmiarze plus size : ) Prześliczne krągłości czas pokazać : ) Zapraszam do siebie - zaczynam przygodę z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do sztucznych rzęs,ale kocham się malować i wiem,że makijaż z sztucznymi rzęsami jest jeszcze bardzo ciekawy,więc muszę się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne te rzesy i wygladaja calkiem naturalnie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne makijaże, a do konkursu zgłaszam się: Dorota, dorkap@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Zobacz jeszcze