środa, 27 marca 2013

Gaba Fashion

Wiele, a nawet spora większość kobiet w rozmiarze większym niż 40 ma duży problem ze znalezieniem fajnych gatunkowo, modnych wdzianek na swoje krągłości. Ja też miałam taki problem. Zazwyczaj najlepsze ciuchy, najmodniejsze, znajduje się na zagranicznych stronach, może widocznie tam nie dzielą ludzi na 2 kategorie - zgrabni i okrąglejsi - delikatnie mówiąc.
Polska jakby wychodzi nam na przeciw z marką GABA FASHION.
Gaba prowadzi swój sklep online, mianowicie - GABA OUTLET, gdzie jak sami piszą sprzedają końcówki kolekcji odzieży znanych francuskich oraz niemieckich marek. Sama jestem świadkiem i ręczę głową, że artykuły sprzedawane na stronie sklepu są genialnej jakości, z metkami. Dostałam prezent od sklepu www.sklepgaba.pl  z którym zapoznacie się w stylizacji, którą dla Was uszykowałam!
Sklepy Gaby funkcjonują również jako sklepy stacjonarne między innymi w: Warszawie, Krakowie, Gdańsku. 

Ekstremalnie wielgachnym plusem w tym całym' przedsięwzięciu'  jest genialna obsługa, Pani która pod skrzydłami ma Gabę, jest kobietą przemiłą dosłownie, dodatkowo maxymalnie szybka wysyłka.. CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ?

Dzisiaj codzienna stylizacja, trochę wiosny, moje ulubione połączenie rudego brązu i niebieskiego, do tego szalone szpilki..  Na pierwszy ogień pod lupę poleciała Koszula od Gaby, od której wspominałam już na fb. Polecam ją z całego serca.! 

Łapcie kilka zdjęć, a już jutro kolejna stylizacja pod skrzydłami GABA FASHION!





































Buty- buu.pl/ Płaszcz - C&A/ Spodnie- Kappahl / Chustka- Colloseum/ TOREBKA- super-dodatki.pl/ koszula - GABA FASION/ bransoletki - iloko.pl / kolczyki-bijou brigitte


Kosztowało mnie to dużo zdrowia, mam nadzieje, że docenicie :) 

10 komentarzy:

  1. Piękna koszula i cała stylizacja jak najbardziej na TAK! :))

    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś! i bardzo się cieszę,że tak szybko wracasz do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw!!
    szpilki od razu się rzucają w oczy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki sens maja te twoje zdjęcia? modelka z ciebie żadna bo jesteś po prostu gruba... żenujące jak takie osoby wystawiają się na własne życzenie na pośmiewisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a jednak coś osiągnęłam :) Nie zazdrość mi, nie zazdrość :) A na następny raz - miej odwagę i się podpisz :)

      Usuń
    2. Wcale nie jesteś gruba. Na serio. Nawet nie przyszłoby mi to słowo do głowy, gdybym zobaczyła Cię na ulicy.

      Usuń
    3. Wcale się taka nie czuję. Mam 175 wzrostu, jestem dość proporcjonalna, więc tak nie widać tego, że mogę być dużo większa niż stereotyp. Mam po prostu duże biodra, ale co w tym najwspanialsze? Bardzo je kocham i nie chciałabym, by się zmieniły. OVATENA bardzo dużo jest osób, jak powyższy anonim, które po prostu zazdroszczą mi.. Jak widać, można zazdrościć dziewczynie, która nosi rozmiar 46/48 :)

      Usuń
  5. fajne buty :) // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz kochana i te buty są po prostu genialne! ♥
    poozdrawiam Berries

    OdpowiedzUsuń

Zobacz jeszcze